.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پاداش انگلیس به جنایات رژیم بحرین


در حالیکه مردم بحرین به دست نیروهای رژیم آل خلیفه به خاک و خون کشیده می‌شوند انگلیس با ارسال کارت دعوت عروسی سلطنتی از ولیعهد بحرین خواسته است تا در ازدواج سلطنتی شرکت کند. 
بیش از هشت هفته از اعتراضات مردمی بحرین و سرکوبگری رژیم آل خلیفه می‌گذرد و این در شرایطی است که آمریکا و انگلیس به عنوان همپیمانان اصلی منامه واکنشی در قبال این جنایات نشان نداده‌اند.

اما خبری که در هفته نامه آبزرور انگلیس درباره ارسال دعوتنامه شرکت در عروسی سلطنتی انگلیس برای "سلمان بن حمد آل خلیفه " ولیعهد بحرین به چشم می‌خورد نشان می‌دهد مقامات انگلیس در واکنش به جنایات رژیم بحرین به سرکردگان منامه به گونه‌ای پاداش داده‌اند.

آبزور نوشت: در میان 46 صندلی که برای شخصیت‌های سلطنتی خارجی شرکت کننده در مراسم ازدواج شاهزاده ویلیام و "کیت میدلتون " در نظر گرفته شده، نام ولیعهد بحرین نیز که از سرکوب‌گری‌های دولت این کشور حمایت کرد، به چشم می‌خورد.

این در حالی است که گروه‌های حامی حقوق بشر در انگلیس در حال تهیه طوماری برای ارائه به "ویلیام هیگ " وزیر امور خارجه انگلیس هستند تا این دعوتنامه را لغو کند.

این گروه‌ها تاکید کرده‌اند نباید به ولیعهد بحرین اجازه شرکت در مراسم ازدواج سلطنتی داده شود در حالیکه در کشورش مردم به خاک و خون کشیده می‌شوند.

چند روز قبل سلمان بن حمد آل خلیفه با قدردانی از نیروهای امنیتی این کشور در سرکوب مردم تلاش‌های این نیروهای سرکوبگر برای آنچه حفظ امنیت و ثبات خوانده بود را مورد ستایش قرار داد.

اما "جو استورک " معاون خاورمیانه دیده بان حقوق بشر گفت: بحرین اوضاع ترسناکی به وجود آورده نه اوضاعی ایمن.فارس/1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.151 seconds.